راهنمای ارسال قطعه

جهت ارسال قطعه از شهرستان و یا … لطفا به این موارد دقت کنید:

۱- قبل از ارسال قطعه، در مورد قطعات خود و ایراد و تعداد آنها به صورت تلفنی قبل از ارسال هماهنگ کنید. معمولا حداقل زمان مورد نیاز برای تعمیر قطعات دو روز کاری می باشد. جهت امکان درخواست تعمیر های خارج از نوبت و به صورت عجله ای حتما ابتدا هماهنگ کنید.  از پذیرش قطعات عجله ای در زمان های پیک کاری جدا معذور می باشیم.

۲- قبل از ارسال قطعه،  از پزیرش نوع قطعه تعمیری خود و ایراد آن توسط رز کامپیوتر به صورت تلفنی اطمینان حاصل فرمایید. انواع قطعات تعمیری توسط رز کامپیوتر: انواع کیس، انواع لپ تاپ، انواع مانیتور LCD  و LED ، مودم های ADSL ، پاور، مادربرد کامپیوتر و لپ تاپ، انواع موبایل، انواع پرینتر های لیزری، دستگاه های  DVR ، دوربین های مداربسته، سیستم های مرکزی دزد گیر اماکن

اگر دستگاه شما خارج از این فهرست می باشد، حتما ابتدا نوع و ایراد آن را به صورت تلفنی هماهنگ کنید.

۳- از بسته بندی صحیح قطعات و ضد ضربه بودن آنها اطمینان حاصل کنید. مطمئن شوید که قطعات شما هنگام ارسال و در باربری و یا پست هنگام جابه جایی صدمه نمی بینند. برای این منظور می توانید از کارتن های مناسب و یا پاکت های حباب دارد استفاده کنید.

۴- شرح حال و عیب هر دستگاه و یا درخواست مد نظر خود  را به صورت دقیق با کاغذ یا برچسبی بر روی همان قطعه بیان کنید. از کلی گویی و یا استفاده از تنها یک برگه برای تمام قطعات پرهیز کنید. اگر دستگاه عیبی خاصی دارد همان را بیان کنید. اگر راه حل هایی را امتحان کرده اید و یا اگر قبلا برای تعمیر به دیگران سپرده اید و یا خودتان اقدام کرده اید بیان کنید. اگر دستگاه به طور کلی کار می کند و تنها در شرایط خاصی رفتار غیر معمولی انجام می دهد حتما آن را به صورت دقیق بیان کنید.

۵- ترجیحا بر روی هر قطعه و یا به طور کلی بر روی کارتن خود تمامی اطلاعات خود ( به عنوان فرستنده ) را یادداشت کنید. از جمله نام، آدرس، تلفن ثابت و موبایل. در صورتی که شما به عنوان یک شرکت هستید، حتما نام یک شخص به همراه شماره تماس ثابت و موبایل جهت انجام هماهنگی ها درج کنید.

۶- اگر مرسوله شما شامل  چندین قطعه می باشد، حتما بر روی یک کاغذ موارد ارسال شده را فهرست کنید تا در هنگام دریافت، موجودی با فهرست چک شود.

۷- در هنگام دریافت قطعات شما در رز کامپیوتر، هر قطعه به صورت جداگانه رسید می شود وبرای شما پیامک ارسال می شود. در صورت عدم دریافت پیامک توسط شما یا نا هماهنگی بین تعداد قطعات شما و پیامک های دریافتی شما، با رز کامپیوتر تماس بگیرید.

۸- پس از پایان فرایند تعمیر قطعات، جهت ارسال آنها با شما تماس گرفته می شود. لطفا به تلفن های تماس درج شده خود پاسخگو باشید و آدرس دقیق پستی را به همراه کد پستی صحیح در دسترس داشته باشید.

 

آدرس دقیق ما:

تهران- دولت آباد- فلکه اول- خیابان دهخدا- نبش کوچه ۲۵ – ساختمان رز – طبقه اول – مرکز فنی مهندسی رز کامپیوتر

تلفن های تماس: ۰۲۱۳۳۷۷۵۰۵۷ – ۰۲۱۳۳۷۷۵۰۵۸ – ۰۲۱۳۳۷۷۵۰۵۹ – ۰۲۱۳۳۷۴۲۸۸۲ – ۰۲۱۳۳۳۹۴۹۶۰

 

ساعات کاری: شنبه تا چهار شنبه ساعت ۹:۳۰ صبح الی ۲۰

پنجشنبه ها: ۹:۳۰ الی ۱۴

جمعه ها و تعطیلات رسمی تعطیل می باشد.